Tuesday 19 May 2015

life is just not about us .. its about surrounding..


hey. tak smpai seminggu lg aku berholi holiday.. so apa lg  lets have fun.
haha reunion day . Even brpe kerat je yg dpt hadir sbb kekangan waktu dan mostly da tak dok kt kluang ni. So ni je lah yg dpt aku kumpulkn. Haha bt doesnt matter. Yg pntg hajar aku tersmpai nak jumpa dyorg ni. Weyh seriusly yg lelaki memasing muka da berubah. haha look more hansem n matured. Kah kah 
Yg perempuan pulak. Hihi tak nak lah puji tp ce nak gtau. kitaorg pon apa kurgnya. Ahahaha mken cntik comel shalalalaa . Ceyh prasan!!






Apa yg aku nak ckp. . Hidup ni bukan mengenai kita sahaja. Tp mengenai org sekeliling kita. aku bukan jenis org yg suka menyakitkn hati org lain. Biar apa org nk ckp. Biar apa org nak buat. Yg pntg kita tau kt mne nak letak diri kita. 

No comments: