Thursday 7 May 2015

tarikh penting dlm sejarah umur 18 tahun..


6 MEI 2015. AKU TAK SANGKA TARIKH YG MENCATAT KEGEMBIRAAN PALING BERMAKNA DALAM HIDUP AKU!!

tak pernah dalam sejarah hidup, aku menanges di saat aku gembira. tarikh tu jugak yg sedarkan aku bahawa aku semakin dewasa meniti arus kehidupan aku. alhamdulillah.. doa aku termakbulkan.. aku ditawarkan menyambung pelajaran dalam bidang asasi di UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA. aku bukan riak. tp seriusly aku mcm tak sangka doa aku termakbul. yes i admit mmg teringin dan nak sgt. satu malam aku tak tidur sbb fikirkan hal ni. apa yg best aku dapat sama dgn laila.

24 mei 2015 - pendaftaran matrik
30 mei - pendaftaran universiti islam antarabangsa

2 tarikh yg aku akan ingati smpai aku mati..
aku memilih matrik sbgai langkah pertama aku sebelum melanjutkan pelajaran jika ad rezeki ke peringkat lebih tinggi. mudah mudahan segalanya dipermudahkan .. aminn

nadia dan laila. mungkin inilah dikatakan sahabat sejati.. bersatu pada akhirnya. bersama mengejar impian dan bercita menjadikannya sebagai reailiti. in shaa Allah.





No comments: