Monday 23 December 2013

adakah masih berkisar tentang kisah yg sama?



beberapa detik lagi... seakan ia menjadi ketakutan dan kelemahan yg melenyapkan segala semangat yg membara?

ADAKAH SEGALANYA MASIH BERKISAR TENTANG KISAH YG SAMA???

betapa aku cuba untuk menenangkan gelodak rasa hati yg semakin mencengkam hebat..
wahai angin yg meniup bayu. seandai boleh aku meminta agar dapat membawa segala konflik yg menghantuiku.. agar aku dapat merasai ketenangan dan menghirup nafas yg selama ini aku dambakan.. tidaklah aku mengeluh atas segala yg berlaku tp hanya ingin segalanya kembali seperti normalnya.. mampukah aku bersifat optimis hanya untuk sedetik lagi.. sedetik yg ku rasakan putarannya sangatlah lambat... 

rasa hati.. 
seperti lautan yg kelihatan tenang tetapi gelodaknya bagaikan pusaran yg ganas. 

segalanya masih gusar dan hambar... 




No comments: